Evo sporta koje devojčice u poslednje vreme najviše biraju. Zašto? Prvo zbog zanimljivosti samih vežbi, drugo zbog muzike i plesa i treće zbog divnog druženja sa vršnjakinjama i mogućnosti napredovanja i korišćenja ovog sporta na različitim poljima. Kao jedna od 7 grana gimnastike, ritmička gimnastika predstavlja spoj gimnastike, plesa i muzike i izvodi se na parteru uz korišćenje gimnastičkih rekvizita.

Od 1984. godine kada je ritmička gimnastika postala olimpijski sport sve više mališana se interesuje za bavljenje ovim sportom. Izuzetno povoljan uticaj na razvoj deteta I njegove fizionomije, pre svega namenjen devojčicama i preporučljiv od najranijeg uzrasta, ovaj sport je postao izuzetno popularan u celom svetu, a kod nas sve vise dobija na značaju.

Pokreti koji se izvode tokom vežbi u ritmičkoj gimnastici podsećaju na klasičan balet, a u kombinaciji sa posebno biranom muzikom, čine da se gledalac oseća kao u pozorištu dok posmatra predstavu u kojoj postoje svi elementi plesa, a opet je izuzetno zahtevno zbog pravih gimnastičkih elemenata. Pred Vama se odvija čitava jedna priča koju svojim elegantnim i gracioznim pokretima male ritmičarke prikazuju. Ritmička gimnastika je preporučljiva devojčicama već od navršene 3-4 godine života. Deca koja se od najranijeg životnog doba bave ovim prefinjenim sportom, ne samo da jačaju mišiće i stiču pravilno i lepo držanje, nego razvijaju i svoju maštu, kreativnost i dobijaju osećaj za lepotu i umetnost.

Rimtička gimnastika je preporučljiva deci iz više razloga, a jedan od njih je i sticanje veoma dobre koncentracije, stvaranje osećaja za ravnotežu i pravilno kretanje. Pored igre uz razne rekvizite i zabave koje će dete ovde imati, ova sportska disciplina razvija i psihičke sposobnosti deteta, uči ga upornosti, istrajnosti i prevazilaženju straha od javnog nastupa.

Svaki novi izazov koji Vaše dete dobije kasnije, uz ono što nauči na ritmičkoj gimnastici, će bolje savladati i imati bolji stav prema svemu.

Dobro došli u našu bajku kroz pokret!

Zas ve informacije: 065 8 555 222 - prof Zoran Vranov


Submit Your Comment